2018 - 2019 н.р.


Науково – методична проблема:
 «Використання інноваційних форм розвитку компетентностей педагога і учня 
в умовах школи життєтворчості»

Засідання 1 (серпень)

Тема. Нова українська школа – новий зміст освіти

        1.    Аналіз роботи шкільного методичного обєднання вчителів початкових класів за попередній навчальний рік.
                2Актуальний діалог.
ü Закон України «Про освіту» у контексті проблем реформування початкової школи. 
ü Нова початкова школа: на які моделі орієнтується Україна.
       3.       Модернізація змісту освіти у вимірі сьогодення:
ü Державний стандарт початкової освіти;
ü Базовий навчальний план. Типова освітня програма. Типовий навчальний план. Робочі навчальні плани. Модельні навчальні програми;
ü Інтеграція та інтегроване навчання;
ü Планування тематичного навчання;
ü Організація ефективного і безпечного освітнього середовища.
      4Актуальний інструктаж.
ü Особливості організації освітнього процесу в початкових класах у 2018-2019 навчальному році;
ü Особливості оцінювання навчальних досягнень учнів.
5. Інклюзивна освіта – соціальна модель устрою суспільства. Особливості організації освітнього процесу в інклюзивному середовищі.
     6. Обговорення і затвердження плану роботи методичного обєднання вчителів початкових класів на 2018-2019  н.р.
       
       Засідання 2 (жовтень-листопад)

Тема. Системно-діяльнісний підхід як філософія освіти початкової школи.
               Мовно-літературна освітня галузь

    1.Вивчаємо Державний стандарт початкової освіти. Планування навчальних видів діяльності для досягнення очікуваних результатів в мовно-літературній освітній галузі.
   2.Інтеграція навичок «Щоденні 5»: читання для себе, читання для когось, слухання, робота зі словами, письмо для себе.
   3.     Карусель інновацій. Використання інтерактивних технологій для досягнення очікуваних результатів навчальної діяльності на уроках української мови і літературного читання:
Ø технологія «кластера» на уроках літературного читання;
Ø квестова технологія у навчанні мови і літератури;
Ø метод проектів на уроках літературного читання.
Ø технологія ЧПКМ (читання і письмо для розвитку критичного мислення).
    4.    Інтегроване навчання в системі нових освітніх технологій.
    5.       Презентація конспектів інтегрованого навчального дня з використанням                  інноваційних методів та прийомів роботи.  
     
Засідання 3 (грудень-січень)

Тема. Педагогіка партнерства як ключовий компонент Нової української школи. Математична освітня галузь

      1.     Тренінг. Педагогіка партнерства як продуктивна форма взаємодії вчителя та учнів.
      2.     Інтеграція у навчанні молодших школярів математики.
   3.     Аукціон методичних ідей. Інтерактивні форми організації навчальної діяльності молодших школярів на уроках математики:
Ø кейс-технологія;
Ø «перевернуте навчання»;
Ø сторітелінг;
Ø технологія «боншо»;
Ø технологія квестів;
Ø технологія «кольорові капелюхи» (6 капелюхів мислення Едварда Де Боно);
  4.     Шляхи розвитку критичного мислення молодших школярів на уроках математики.
    5.     Вивчення математичних понять і закономірностей у проектній діяльності.
  6.     Педагогічна технологія STEM як засіб реформування освітньої системи України.
   7.     Групові методи роботи на уроках у початковій школі.
   8.     Гра по-новому – навчання по-іншому з LEGO.
Практикум. Метод компетентнісного навчання «Шість цеглинок»
  
Засідання 4 (лютий-березень)

         Тема. Модернізація змісту освіти в умовах реалізації Державного стандарту початкової освіти.
               Природнича освітня галузь

   1.  Організаційно-педагогічні умови формування екологічної грамотності молодших школярів.
       2.  Інтеграція змісту кількох навчальних предметів навколо природничої теми.
    3.  Критичне мислення як засіб формування та розвитку творчих здібностей молодших школярів на уроках природознавства.
  4.       Скрайбінг – сучасний засіб візуалізації мислення учнів.
 5.       Аукціон методичних ідей. Інтерактивні прийоми роботи на                                        уроках природознавства:
Ø  активізація пізнавальної діяльності учнів на уроці                              природознавства засобами технології «перевернутий клас»;
Ø  прийом фішбоун;
Ø  прийом «Кубик Блума»;
Ø  використання задач екологічного змісту на уроках математики                             як засобу формування екологічної культури учнів.
  6.       Творчі проекти – засіб виховання соціально активної особистості.
  7.       Актуальний діалог. Секрети успішної адаптації до навчання дітей                                 в основній школі.
  8.       Актуальний коментар:  ДПА-2019.


Засідання 5 (травень)

Тема. Підсумок роботи методичного обєднання за рік
1.  Звіт керівника ШМО про підсумки роботи за рік.
2.  Виставка «Творчі сходинки». Досягнення членів ШМО.
3.  Звіт членів ШМО про результативність їх участі в роботі міських семінарів-практикумів, творчих груп, тижні педмайстерності.
4.  Звіт членів ШМО про навчання на курсах підвищення кваліфікації вчителів, онлайн-курсах освітньої платформи EdEra, вебінарах, інтернет-марафонах.
5.  Аналіз результатів контрольних зрізів знань учнів 1-4 класів та ДПА учнів 4-х класів, їх участі у шкільних, міських олімпіадах, Всеукраїнських та  міжнародних конкурсах і інтернет-олімпіадах.
6.  Педагогічний тренінг «Сходинки успіху в роботі вчителя».

Немає коментарів:

Дописати коментар